Friday 1 July 2011

PROBLEM's dan BUKU's.. =)


Assalamualaikum.. :)

Sejak akhir2 ni macam dah berlaku dalm hidup saya..Dan kadang2 selalu jugak saya persoalkan..Kenapa..?Kenapa..?Dan Kenapa...???..Tapi saya tahu, disebalik sesuatu yg berlaku ini, pasti ade hikmah dariNya..

Semalam, lepas dapat tamparan yg tak sakit sangat dari orang jauh tu, saya sangat2 bermuram durja dan sedih..huhu..Ayat kau~~..Dan selepas antata saya dan dia sudah tiada apa2 kaitan lagi tapi ikatan saudara Islam tu ade, saya masih berharap dia masih ingat kat saya lagi..Heheh...

Ok..malas nak ingat pasal perkara yg lepas..Sekarang ni, saya nak mulakan life yang baru..Semoga Allah berikan kekuatan..Amiin.. :)

Untuk merelease kan tension dan kesedihan,hehehe..saya dan kawan2 pegi la PC Fair kat TTC, K.Terengganu..Saya takde la beli laptop. printer,gadjet2 laen macam kawan2 lain..Cume saye sempat beli pendrive baru..( setiap sem kene beli yg baru...sebab mano poie ntah.. ).beli sticker Jawi..Haaa.Kire kuar duet jugak la kan walaupun barang tak beli mane pon..

Kebetulan, kat sekitar2 TTC tu, ada kedai jual buku2 Islamic..Dan entah kenape, saya tetibe tertarik untuk pegi kedai tu..Before ni, saya ni agak kedekut untk keluarkan duet untk beli buku, tapi kali ni ntah kenape..Mungkin sebab sye rase saya patot jadi matang dah..!Heheh.. :D

oK..Ni la buku yg sempat saye beli semalam...


Bace sinopsis buku ni best sangat2..!! Rase tak sabar nak bace isi dalamnye lagi..

Sempena bufday saya yg dah lepas lame sangat, kawan saya Siti Sarah hadiahkan sebuah buku juge kepada saye semalam..

Ni la buku nye..Hehe..Saya dah mula bace malam tadi..Buku bedtime story.. :)

Jarang orang bagi hadiahkan buku kepada saya, tapi sememangnye saye memg minat kat ape-ape buku nie..Kalau umur panjang, hari lahir saya tahun depan, u all semua boleh bagi saya hadiah buku..^^,

Suke..suke..suke.. =)

Ok..itu saje untuk entry kali ni..Hope u all enjoy reading this entry..Siape2 nak pinjam buku kat atas ni, boleh je..Meh2.!!
Last but not least, doakan saye diperkuatkan iman..Semoga apa yg telah berlaku ke atas saya, akan ada pengakhiran yg baek satu hari nanti..InsyaAllah..Amiin.. :)

p/s : Dah rajin taip2.! ^^.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...