Saturday 3 September 2011

Walimatul Urs Aina & Raya

Assalamualaikum.. :)

Ini 1st entry saya selepas bulan puasa. :)

Harap masih sempat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin.Maafkan saya jika selama kita prnah berkawan di tak kira dimana-mana, hatta di belog pon, saya ada melakukan salah dan silap dengan kalian.Mohon maaf seampun-ampunnya.Harap kalian dapat memaafkan diri ini yang penuh kekurangan.Sya pon dah maafkan kalian..Kire0-0 la ye.!

Ok..Still dalam mood hepi beraya.Tapi entry ni bukan untuk cerita pasal hari raya saya yang gillleeerrr suram..( tahun ni raya tak best x best langsung.. ) Kau jangan tanya kenapa...Tapi stiill heppi ni..Huhuhu...
Bukan jugak nak tunjuk baju-baju raye yang lip..lap..lip..lap...

Tapi entry kali ni, untuk sahabat aku yang baru saja diijabkabulkan dengan pasangannya hari Jumaat hari tu..02/09/2011. Alhamdulillah..Akhirnya, selepas melalui onak dan duri..Rintangan dan dugaan...Finally...Kawen jugak kau....Wahh..!! :D


semoga bahgia hingga ke JannahNya..Amiin..

Gembira sangat-sangat dapat jumpa kawan-kawan sekolah dolu-dolu..Masing-masing dah banyak berubah..Dah besawww semunyee..! Bak kate sorang kawan ni.. " Kalau tak de kawan yang kawen..takdela dapat kite berkumpul macam ni...."Sadis giler ayat dia..So, kalau nak berkumpul ramai-ramai, kena la kawin dulu..
Eh!
Sape-sape je, bukan saya yang kawin dulu. :p

Antara kawan yg THE BEST GILER.. :)

Rindu sangat kat kawan-kawan sekolah..Alhamdulillah.Allah dah pertemukan kembali kami..Heheh..Macam lama je sangat je tak jumpe...Masing-masing da banyak berubah.Saya harap, ukhwah antara kita yang trjalin akan kekal hingga ke SyurgaNya kelak..InsyaAllah. :)


Lepas ni..siapa pula yang bakal menyusul Aina..??Ehemm..eEheem...Nantikan..Yang pasti, bukan saya..Wahhh..! :D ( Air mata mengalir deras tiba-tiba) =='

Mood tetibe betukar jadi R.I.N.D.U..

Ok..Nak layan feeling jap.!

Semoga berjumpa lagi..

:D





2 comments:

  1. time kenduri je leh jmpa sume..=)

    ReplyDelete
  2. gambar aku xde pun.. yelah akukan bukan kawan yang the best gilerrrr! huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...