Saturday 24 March 2012

Saya cintakan awak juga.


" Ain...Saya Dah Jatuh Cinta Kat Awak.."

Sampai hari ni, masih terngiang-ngiang ayat yg dia ucapkan bulan lepas...Err...sebelom ni tiada siapa yang pernah atau sudi meluahkan ayat macam tu..Dia orang pertama..Tahniah~~

Maaf...saat awak meluahkan ayat itu, saya terdiam...bisu...gagap sekejap..

Tak tahu nak balas balik macam mana..

Dan dengan "bodoh'nya saya pon jawab.." Tahu tu...Kte pon..."..Hahah..rasa nak tergelak je time tu..

Malam tu, saya tak boleh tidur sebeb terfikir2 apa yg awak cakap kan tu...Haish.!! Betul-betul mengusik perasaan..


Sebulan kemudian..

saya cuma berani nak reply apa yang awak cakapkan tu di belog saya ini...

Kepada Baiti Azira....

"Saya memang cintakan awak jugak....Cinta yang sebenar-benarnya...takda tipu dan palsu punya..." :p

Walaupun awak mungkin tak dapat jadi bakal kakak ipar saya satu hari nanti..Saya harap kita dapat meneruskan hubungan ini hingga ke syorgaNya...

Anda antara kawan saya yg terhebat..de bom.. power....dan...errr...yang paling baik...

Saya sayang anda tahu! Senyum! :)

Terima kasih sebab selalu sentiasa 'disisi' saya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...