Monday 24 May 2010

terime kaseh ye anak2 muridku..=)

Assalamualaikum...hoyeeh2!!..hye..mood malm ni agak baek..so aku pon,sgt rajinlah untk memenuhi ruang2 udara yang ade kat blog aku nie..hhehe..Hari nie,seperti biase,pagi2 dah besiap nak pegi tadika..ape lagi,menunaikan tanggungjwab sebagai pendidik la kononye..ngee~..hari nie,memakai baju ala kadar je..skali pandang macm bibik la plak..tapi,aku pedulik ape,jnji aku pkai baju..haha!selekeh habes la..
Ketibaan aku ke tadika seperti biase la disambut dengn jeritan2 kanak2 di tadika 2..jerit2 la name aku..""CIKGU AINUNN!! "..Spelling salah la anak2 murid..tapi,ape2 pon,layan kan jela budak2 tue..ofcoz la dorang jerit2 name aku sebb aku lah cikgu yang paling otai kat sane..suka dtang sekolah lambat..hahah~..anak2 murid jangan ikot perangai cikgu nie ye..ngeeh3!~
Extually,hari nie,hari yg best siket sebb dapt la hadiah drpd murid2 kat tadika..rase teharu la plak aku nie..Aku ni ngaja x seberape pon,tapi dapt adiah macm time org yg kawen plak.."Xpe anak2 muridku..cikgu terime pemberian kalian.."..padahal time 2 aku rase best and hapy r jugk dapt hadiah.hehehe.!!Dah la time 2,hadiah yg aku dapt besar drpda hadiah cikgu2 yg dah lame ngaja kat situ..dorang cam tak puas hati je bile tengok hadiah aku lebih Big dri dorang..bukan salh aku..salahkan anak2 muridmu..huhu!

nilah sebahagian hadiah2 drpd anak2 murid ku..
Kepada anak2 muridku Aisyah,Adam,Ainul,Naufal,Munirah,Aliff, dan Yani...terime kaseh banyk2 cikgu nak ucapkan kat korang..kat murid2 yg laen pon,cikgu nak ucapkan trime kaseh jugk sebb sepnjang cikgu dengn kalian,korang da buat cikgu happy even sgt pent la menjage korang nie..Walaupun korang blom reti sngt membaca n nk tawu pasal blog cikgu ko yang sorang nie,korang kene tawu jugak yg cikgu sayang kat korang sangt2..

Anak2 murid girls..cute2 sumenyer..



sebahagian yang boys pule..huhu!!

itu saje entry kali nie..hehe.dah pent nak taip2..
hope korang enjoy..tata..titi..tutu..daa~ =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...