Tuesday 25 May 2010

Hilang Ingatan

hai..assalamualaikum sume..
1st sekali2nye,sorry to say sebb entry kali ni entry yg sepatotnye di postkan pade minggu lepas..tapi disebbkan aku ni x berape la bijak sngt dlm blog2 ni lagi,so terdelte la..tapi,kerne kecerdikaan insan yg bernama Ainul husna,aku pon terase nak postkan balek ape yg da aku post kan minggu lepas..so,hrap2 same yg bace this entry,sila2 la hadirkan diri die pada alam minggu lepas..haha!~..ok2..lupekan pasal tu sume..kte teruskan je kepada entry minggu lepas ye..

Dis week aku rase macm nak HILANG ENGATAN..kalo boleh untk selama2nya..minggu ni, bnyak betol mende yg tejadi smpai aku xlarat rasenye nak hadapi minggu ni..tapi disebbkan hari ini hari ahad,maknenye aku da pon hadapinye dengn ntah hape2..
macm2 pekare belaku..cume org2 yg terdekat je yg tawu kot ape yg da belaku kat aku.Yes!..dripada perkara yg da tertimpa kat aku,aku hrap aku boleh lupe untk selama2nya...senang citer, Hilang Ingatan terus..date 21.MAC.2010 bersamaan hari JUMAAT..aku takkan lupe tarikh 2..walaupun aku harap aku dapt melupakan semua2 yg tejadi..macm2 perasaan dalm hati ni on de date..malu + bodoh + bengang + geram + semacm2 perasaan yg lagi buruk,ade dlm diri aku..aku cume harap,melalui ape yg da jadi ni,aku kene la amik pengajaran n teladan..memg ade hikmah di sebalek semua yang belaku even dalam hati ni perasaan segala yg buruk maseh ade..lepas ni,sumpah aku nak jadi budak baek++ . .



Ya Allah,aku malu padaMu..telah bnyak rezeki n kasih syng yg Kau berikan kepadaku,namun aku tetp tidak bersyukur..seandainye ujian yg Kau turunkan ini untuk memberi peringatan untukku,aku rehda Ya Allah..aku tahu bhwa diri ini bnyak melakukan dosa kepada Mu,namun aku tahu Kau masih menyayangi hambaMu yg hina ini..aku bersyukur padaMu kerana Kau telah sedarkan aku..ampunkanlah segala dosa2 ku tidak kira dosa kecil @ besar..dosa yg sengaja aku lakukan @ tidak sengaja ak lakukan..dosa yang nyata @ dosa yang gelap..sesungguhnye aku hambaMu yang penuh kelalaian n nafsu..ampunkan aku Ya Rabb..Ameen..

Aku harap sape2 yg sedg membaca entry kali ni,mendoakan yang terbaek untuk diri aku serta nasihat2kan la aku ni.walaupon sape-sape yang bace entry kali ini,ade yg xpaham sgt..@ yg memg dari awal2 xpaham..@ ade yg sememangnye paham.aku pedulik ape,jnji korang tadah tangan cepat2 doakan aku..maklumlah, manusia tak pernah lepas dari kesilapan,cuma kesilapan itu jgn berulang lagi...
thats All 4 untuk entry berulang ini,hrap seronok membace.=)
love u all..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...