Saturday 9 July 2011

Kuning itu YELLOW.


Assalamualaikum.. :D

Amaran : Entry ini untuk mereka yg memakai BAJU KUNING pada hari ini SAHAJA..Kalau anda elergic dengan warna YELLOW,anda boleh cepat cancel dan pergi ke tempat yg laen. :)

Hari ni, awal2 pagi bukak mukabuku, majornye warne YELLOW..Bukak blog pulak, pon same..Major jugk citer pasal warna YELLOW ni..Nampaknya saya agak terlewat sedikit untuk menceritakan pasal YELLOW ni..Huhuh..

Tak pe..sekadar memenuhi dan mengisi entry blog yg dah lame tak hapdate ni kan..
Hari ni, hari memBERSIH kan Malaysia bagi rakyat2 Malaysia yg berhati kental..T__T.
Saya tak dapat nak join sebab saya masih berada di Negeri Penyu..Tak seperti BERSIH 1.0,(2007) saya sertai bersama2 dengan puan mama saya..

Tapi, hari ini, Puan mama dan sahabat2 nye pergi bersama2..Di hati ini terasa sedikit sedih dan kecewa kerana tak dapat nak temankan puan mama..Atleast, kalau ada saye, boleh saya tolong jaga Puan Mama if something unexpected happed..Tapi saya yakin, Allah sentiasa bersama2 dengan Puan Mama, sahabat2nya dan peserta2 yg join BERSIH hari ini.. =)

Cik Kakak saya pon turut pergi bersama kawannye..Punye lahh risau dihati ini kerana Cik kakak saya tu tak berapa sehat..Bile tgok status kat fb die, die kate die kene simbah dengan gas pemedih mata..Ohh!!..Maybe sesetengah orang ade kate, dah tahu saket, wat pe gatal nak pegi..Ok!..Btw, masing2 ade hujah masing2 dalam hal ini kan..

Saye pon, malas nak cakap banyak kat sini mane tahu tak silap2 kene AUKU plak nanti. heheh....Ape2 pon, segala apa yg kita lakukan berniatlah ikhlas kerana Allah..Allah menilai setiap apa yg kalian, kita, anda dan saya lakukan tak kisahlah dalam ape2 jua amal sekali pon..Allah sesekali tidak akan mengecewakan hambaNya yg benar2 ikhlas..Allah sentiasa bersama dengan hamba2Nya yang sabar..

Ok..till then..Papai.. :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...