Thursday 23 December 2010

: AKHIRNYA..: :)


Assalamualaikum... ;)

Gambar di atas x de kene mengene pon..hehehe..Cuma tak tahu nak letak gambar ape untk entry kali ni.. :D
Ok..Semoga siapa2 yg bace entry ni, sehat wal'afiat hendaknye.. Untuk pengetahuan semua, detik jam pukol 12 tengah malam tadi, aku bertungkus lumus membuat beberapa perkara..

1. 23 Disember..Bufday abang-abang aku..abang Amri yg ke 26 dan abang cik yg ke 21.So, as adik pompuan yg paling kocik, aku nak jadik orang pertama wish kat mereka berdua..


2. Laju-laju pegi kat portal UniSZA, nak daftar kursus elktif untuk sem 4 nanti..Tapi sampai laa ni, aku still tak dapat nak masuk lagi.
Ingat sem ni nak ambik kursus elektif Masyarakat Desa.Harap2 ade lag la tempat kosong untuk aku masuk kursus tu..
U all, please pray 4 me.. :)

3.Hari ni jugak, result exam untuk sem 3 dah keluar..

Alhamduillah..aku dapat result yg ok jugak dari semester lepas..

Kepada kawan- kawan di UniSZA, saya nak ucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada kawan -kawan semua sebab dapat result yg paling best semester ni ni..
Tak sangka kan..hehehe.. Tahniah sekali lagi ye kawan- kawan..

Semoga dengan ape kita dah belajar dan apa yg kita dapat, kita akan manfaatkn untuk diri kita dan masyarakat disekeliling kita..


******************

Malam tadi penat tunggu nak daftar kursus sampai kol 1..Habesnye, aku tido je..Malas nak fikir pasal daftar2 kursusu elektif tu..

Aku mimpi orang yg paling2 aku rindu..Dah lame sangat aku tak cakap dengan dia..Nak dengar suara dia, apatah lagi..Agak-agakya ade la jugak dalam 5 bulan lebih tak dengar suara die.Ntah nape, malam tadi aku mimpikan die... Serius, even dalam mimpi pon, aku boleh nangis..Aku tesedar pukol 5.15 pagi, tengok2, memang aku tengah nangis pon..Haish!..Nangis sebab dah terlampau rindu nak cakap dengan die..
Kadang2 fikir, macam nonesene pon ade jugak..huhuhu!
Cume aku harap semoga Allah pelihara diri aku ni dari perkara - perkara yg buruk yg kadang-kadang kita tak sangka nak berlaku ke atas diri kita..

Ok!.Tak mo citer lebih2 lanjut..
Itu je kot untuk entry kali ni..Tak bnyak nak cite..


Hopely enjoy..
:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...