Sunday 26 December 2010

: AKU & FAZZ :

Assalamualaikum :)

24 Disember 2010
Parkson, Seremban Parade..
12.30 - 4.10 petang

Hari ni, aku jumpe budak kecik ni..Takde la bape kecik sangat pon..Baru je abes SPM...tepok tangan untuk die sebab dah habes SPM..hehe..
Rasenye, entry yg lepas ade je aku cite pasal budak ni..Nama die Fazliana.
Dah lame sangat tak jumpe die..Lepas gian plak cuti ni nak jumpe die..Ehekk..Eheekk.. :D

Kadang-kadang orang bnyak salah tafsir pasal hubngan aku dengan die, expecially kawan-kawan aku..tapi, pedulik la ape orang nak kate..Janji kami bahagia..hehe..

Tak reti main boling pon... :P

Aku & Fazz..

Ntah nape, time nak balek, rase sebak dade ni..Sodih woo..Bila plak la lagi aku nak jumpe die ni..Adat la kan, setiap pertemuan, pastinye ader perpisahan.Tapi, agak-agak bile la kite nak jumpe lagi..Kan..kan..
Ape-ape pon, thanks sangat2 kat srikandi kecik dan kembar die ni dah belanje aku Pizza..Bukan senang orang nak belanje ni..Korang yg lain-lain,ade nak belanje aku..??..Huhuhu..

Acctually, segala macam aku nak luahkan kat die..Pasal itu..pasal ini..Tapi, masa tak mengizinkan kitorang berbual lame-lame. Tapi, aku rase bersyukur sangat-sangat sebab Allah dah bagi peluang kat aku untuk pertemuan kali ini..Apa yg tak teluah atau tak sempat nak dikongsi, biarlah aku dan dia berkongsi bersama Allah, sebab hanya Allah saje yg lebih memahami isi hati hamba - hambaNya..

Semoga ukhwah yg terjalin antara kamu ini akan kekal buat selama-lamanya hendaknya..InsyaAllah.
"Aku takkan lupe bile bende baik macam nie.. :')"

Last but not least..
sEtIap pERtEMUan pASTi ADanYa PerPisAhan,
aLANgkAH indAhNYa SeKiRaNYa PeRteMuan dAn bErPiSah Itu KeRAna AllaH TaaLa..


*P/s : Akk sayang sangat kat Fazz..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...