Thursday 13 January 2011

Apabila buku jadi ULAT..dan aku pulak jadi ...??

Assalamualakikum..... :)

Hai teman-teman, kawan-kawan, sahabat-sahabat sekalian..Hello..!!! Ehh!! Nak habaq, aku ingat nak jadi ulat buku..huhu..Boleh tak?? :D Bukan ulat bulu taw..bukan...!!! Untuk semester ni atau tahun 2011 ni, aku ingat nak habeskan dua buah buku cite ni..Dengar macam siket je, tapi memang la payah nak perabih kan 2 buah buku tu..Click Me~
Ni la ghoman buku ea..
RIWAYAT BIDADARI SYURGA - MUNIF AHMAD
CREDIT TO SARAH AMIR.~


Kemudiannye, aku nak bace buku yang tak habis aku khatamkan lagi sejak semester lepas..So, azam tahun ni, nak habiskan bace buku kat atas tu and buku ni haaa........

LA TAHZAN..by DR. 'AIDH ABDULLAH AL-QARNI

Buku ni, aku mintak kat mak aku..Konon-konon nak bace la time2 lapang, tapi mane ade aku bace..Tu PON KADANG - KADANG JE..Hek..hek..hek..InsyaAllah, tahun ni aku akan cube juagk nak habiskan dua bijik buku ni..Buku- buku lain pon bace jugak, tapi mention sangt la kat buku ni sebab buku ni sikit sebanyak bagi bnyak pengajaran, pedoman, petunjuk, tauladan2 baik..
( Macam dah bace abes buku tu plak, konon nak mengulas2 kat sini...)heheh..!!

Haa..!!..Kalian di luar sane pula suke bace buku ape pulak?elok tak buku tu?Buku yg berilmu ke tak..??
Makesure, buku2 yg korang bace tu, buku yang original dan buku yang elok2, boleh tambah ilmu..Bukan majalah2 yang tak elok tuu..~~..
Kalau kawan-kawan yang lain ade buku yg best..Jomla share2!!.. :)
Bukan la sangat buku islamic, tapi buku laen-laen pon ok jugak tu,..~

Lastly..
membaca itu jambatan ilmu.. Kalau tak rajin membaca, ilmu kita pon kurang, kita jugak yg tak pandai..Click Me~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...