Tuesday 25 January 2011

: K.Terengganu ---> Seremban :

Assalamualaikum.....:)
Hari ni aku nak balek Seremban..Hooray~..
Tak sabar nak balek seremban..nak jumpe mak..jumpe ayah...jumpe adek bradek..rindu kat rumah ...heheeh..

Bukti aku balek hari ni..hehe..Kecoh!

Cuti seminggu je pon..cuti rayo China..orang cine nak raye pon tak galak mcam aku ni.balek kemain la awal..huhu..
Takpe la, seminggu pun cuti jugakkan..:)
Dalam mase seminggu kat umah nanti, nak manfaat kan cuti yg ado tu..Macam2 dah plan nak buat..huhu..

Bak kate ustaz Aqidah aku..again!!.~( dah banyak kali cite pasal ustaz Aqidah aku..hehehe)..Cuti balek rumah nanti, tolong mak.Sesekali balik rumah tu, gembirakan hati mak..Jangan kasi mak tu buat keje ape pon kat umah tu..Kasi mak tu relax..!
Ok..balek nanti, aku nak tolong mak aku buat itu...buat ini..huhu.!
Bajet ringan tulang la kan...
Kene la ceritekan kerajinan aku kat korang kan..
Ok lah..cukup la sini je..Tak larat nak tekan banyak kali keyboard ni..huhu..
Doakan aku selamat dalam perjalanan balek Seremban malam ni..
Kepada yg lain2 nak balek tu pon,
aku doakan korang selamat sampai..

Nanti kat rumah, kalo aku rajin update blog kesayangan ni, aku update la..hehe..Tapi,makesure mesti ade orang bace la entry aku ni ye.. :)

gambar ni xde kene mengene..heheh~

That's all & love u all.

Thanks 4 reading.

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...