Monday 31 January 2011

: Doakan mereka yg berada di Mesir.. :'( :

Assalamualaikum,w.b.t...

Masuk hari ni, dah 5 hari aku makan,then muntah-muntah..Ape semua aku makan, semua nye tak leh masok..Sekarang ni, aku naek demam pulak.Aku pun tak tahu kenape..Nak kate aku mengandung..Perrgh!Lambat lagi kot..Aku takde buat keje tak senonoh-nonoh tu pon..Huh!!

Acctualy, kali ni bukan nk cerite pasal diri aku ni.

Korang semua tawu tak pasal ape yg dah berlaku kat Mesir sekarang ni..?? Apa yang menyebabkan ini semua boleh berlaku kat Mesir..??Ini sedikit sebanyak informasi yang korang semua boleh dapat bile bace dan tengok link2 ini..

1.http://obefiend.blogspot.com/2011/01/revolusi-piramid-bukan-mlm-mesir.html


3.Facebook : Selamatkan pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir.

Aku tengah risau sangat2 ape yang sedang berlaku kat Mesir sekarng ni..Salah satu sebab yang membuatkan aku risau sangat sebab salah seorang orang yang paling aku sayang ade kat sane.Sumpah!!Aku tak risaukan diri sendiri, aku lebih risaukan keadaan die kat sane.Masuk hari ni, dah 5 hari tak dengar ape-apa berita pun dari die..Sedih sangat2.Hanya doa yang mampu aku kirimkan buat dia dan sahabat2 dia di sana..


Kepada awak semua yang dah tahu tentang apa yang sedang berlaku di Mesir sekarang ni, mari lah kita sama-sama solat hajat dan kirimkan banyak2 doa buat mereka.Mungkin mereka bukan ahli keluarga kita, sahabat2 kita tapi mereka merupakan saudara seIslam kita.



" Ya Allah, Kau peliharalah dia dan sahabat2nya..Kau tenangkan dan amankanlah hati mereka2 yang berada di sana.Kau kuatkanlah hati2 mereka dalam menerima ujian dariMu.Kau pulihkan keadaan seperti biasa.tiada yang mustahil pada Engkau Ya Allah..Aku mohon Ya Allah ..Kau perkenanlkanlah.."

p/s : aku asyik nangis je.!

2 comments:

  1. harap harap mereka y ada d sne tak ada apa apa. huhuu

    ReplyDelete
  2. i'Allah..mudh2an mereka sume selamat..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...