Monday 17 January 2011

: biLe UniSZA TAKde Air :



Assalamualaikum every one! :)
Hari ni kelas aku pagi..Pagi-pagi dah sentap!..Rase nak mengamuk pun ade jugak..Sabar Sabar..!!
Ko rase kenape??..sebab aku bangun pagi aku dh ade kat Seremban..?? Wrong!!!..Bangun2 je, aku pegi toilet macam biase..Perghh!!.Tak de air ..Sioott betol..!! time tu pukol 7.10..kelas aku plak kol 8..! Dugaan di pagi hari..!
Tak payah nk tawu lebih lanjut..Finally, dapat jugak mandi n siap2 pegi kelas even masuk lambat..Kui..Kui..kui..Aku mandi okay!Tapi.....dah telepas siket kelas Fiqh Munakahat..!.hehehe..

bile takder air...

Menjadikan diri kite @ aku ( especially bebudak UniSZA ) seorang yg peyabar.!
( walaupon mulot kadang2 tekumat-kamit menyumpah U tu.. )..


Bile dah takde air, baru lah kite rase nak hargai betape penting air tu...

Excersice la siket..jalan kaki ke blok2 asrama lama, carik air punye pasal..

* kepade student2 UniSZA, kalau takder air tu, jangan lupe ( buat-buat lupe )solat..takder air, bukan alasan nak tinggalkan solat taw!!.
Itu saje.. :)



Hope u all enjoy.. :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...